fredag 24 april 2009

Underbara Malmö

Malmö kan vara så fantastiskt fint. Om man springer i parkerna och ner på Ribban kan man se saker som får det att tåras i ögonen. Idag blev det en sen runda men jag klagar inte när jag får alla dessa upplevelser gratis. Det blev i alla fall 8k i lugn takt. Det är allt jag mäktar med just nu och då kan jag ändå känna att det är på gränsen att jag ska ge mig ut.

Imorgon väntar resa till Stockholm och möte med underbara vänner. Dojjorna packas mer för jag ska inte ligga på latsidan, speciellt inte i Stockholm som en riktigt fin stad att springa i. Dessutom ska jag ju ha en löpdate med Fröken Snork, det ni! Ha en härlig kväll!

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Lät som en härlig löprunda! Vi ses i morgon :)

Anna sa...

Yes, vi ses imorgon. Ska ladda med en god natts sömn.