fredag 10 april 2009

Tung start

5k varken mer eller mindre. Hög puls och en massa hostande efteråt. Usch vad det är tråkigt att vara sjuk och usch vad det tär på självförtroendet. Jag körde lite coreövningar efteråt, något som jag helt halkat efter med den senaste veckan. Vilgot mår tack och lov bättre. Även om han är snorig och hostar han också så är han pigg och glad och det värmer mitt hjärta. Imorgon är en annan dag, kanske, kanske mår jag bättre:)

Ikväll blir det nyttighetsburgare med goda vänner och lite spel. Jag är inte överförtjust i att spela spel men eftersom Mr D gillar att spela spel får jag också gilla det ibland. Det har varit underbart väder idag, vi har varit ute och tittat på änder i parken och ätit sallad på ett av mina favvofik.

Ha en skön kväll.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Men nu är tunga starten avklarad, och bara det bättre på kommande! Men var försiktig med tanke på pulsen... så att det inte ännu är feber i kropppen.

Kvällsplanerna verkade ju trevliga! Hehe, kanske vi skulle byta man ett tag; min gillar inte heller spel, medan jag tycker det är roligt... bara man får tävla ordentligt. :)

Anna sa...

Det var mycket roligare att spela spel än jag trodde!