lördag 21 augusti 2010

Tidig morgon

Klockan är inte ens sju men jag har varit uppe i över en timme redan. Det är en vacker morgon och förhoppningsvis kommer dagen ge oss lite sol. Eftersom det inte blir någon tävling idag ska jag försöka köra ett lite tuffare pass. Antingen blir det 20 minuters tröskel eller bara ös i en mil.
Bokskogen lockar men det tar rysligt lång tid om jag ska köra fram och tillbaka. I eftermiddag kör vi till Kivik på 30-års fest. Det är temafest så jag ska se lite karibisk ut. Har köpt en massa färgglada accessoarer till min klänning. Det blir nog bra. Får se om jag kan få till några bilder. Jag är lite dålig på att lägga ut bilder på mig själv. De flesta vet ju hur jag ser ut ändå:)
Ha en härlig dag!

3 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Vi har fått sovmorgon till 7.30!! Annars ljuder "MAMMAPAPPA" någonstans mellan 05.50 och 06.10 varje dag:)

Ös på, nästa lördag smäller det!
(jag har en liten bristning i vänster lår, inget allvarligt men irriterande och inte alls formbefrämjande)

Vi ses och hörs om nästa vecka, deal?

Kram

lettbent sa...

Den aller beste start på dagen! Ha en kul fest, karibisk antrekk blir nok bra.

Anna sa...

Katarina, Jag tror aldrig jag vänjer mig vid dessa tidiga helgmornarna. Vi snackas vid snart. Kram

Janicke, Tack så mycket. Det kommer bli skoj att gå på fest!