fredag 27 augusti 2010

Tips om ett bra inlägg

Mina tankar kring mat och vikt är minst sagt lite kluvna. Å ena sidan tänker jag på vad jag äter, är medveten om hur jag ser ut och undrar precis som karinnilsson gör i sin blogg om jag är smal, tjock eller mitt emellan. Hur vet man det liksom? Å andra sidan tänker jag FUCK YOU alla ideal och måsten. Jag är jag och jag trivs! med mig själv. Minst sagt kluven.
Gå in och läs hennes funderingar kring detta. Tack Karin för ett bra och tänkvärt inlägg!

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Låter som ett klokt inlägg men länken funkar inte... :-(

Anna sa...

Ingmarie, Blä för mig! Ska fixa det pronto!

Karin Engen sa...

Kul att du gillade inlägget, lite sen med att kommentera här märker jag!


Grattis till ett riktigt bra lopp i Trelleborg! bra jobbat :)