lördag 8 november 2008

Ett tydligt mål, eller...

Yes, det blev träning idag. Det blev 10 km på slingan i Mellbytrand. Tid 50.27. Kändes jättebra OCH jag ökade t.o.m tempot de sista 4km. Jag är helnöjd! Det är bara november och jag har bara kört mina 5 veckopass i några veckor. Jag känner mig jättepeppad och det känns som om jag är på rätt väg. Mina uppsatta mål kanske inte ligger så långt borta. Igår eftermiddag satt jag och funderade på om 1.40 på Göteborgsvarvet var att ta i. Men idag känns det inte som ett lika stort hinder, nej idag känns det som en möjlighet. Måste säga att det här med blogg gör att man får en liten osynlig varelse på sin ena axel som säger "kom igen, ge dig ut nu. Jag vet att du älskar det". Imorgon är det ett längre pass på schemat och jag laddar och laddar.....och laddar!

3 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Med de tider du presterar nu efter så kort tid så är min gissning att 1.40 inte kommer utgöra några som helst problem!!

Anna sa...

Vi får väl se, det är lång tid kvar och det känns som om det går mycket upp och ner. Vissa dagar är flytet där andra inte.

Lena sa...

GV på 1.40 är ett bra mål, men kanske kunde du våga dig på att vara lite mindre defensiv. Härmed utmanar jag dig - jag tror att du kan komma i mål på 1.38. Vad sägs;)