söndag 30 november 2008

Vill ha


Vad jag vill ha. En ny pulsklocka som kan allt! Jag har en gammal, riktigt gammal pulsklocka som bara mäter puls och tid. Ska ta en funderare på Garmin 305, verkar vara jättebra.
Vilan för denna gången är klar. Imorgon skall dojjorna på igen. Mina höftkänningar är nästa borta och jag är peppad att sätta igång efter fyra dagars vila. Klockan närmar sig 21.00 och vår lilla sötnos är fortfarande uppe och pigg. Han kravlar runt i sin säng och är så nöjd just nu. Sambon är på väg hem, han har varit och spelat innebandy och har tydligen fått en tand utslagen. Hmmm vet inte om jag ska tro på det eller inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är väldigt nöjd med min 305:a, lång batteritid, stor och bra display, stora knappar som funkar att trycka på även i farten:)

När jag köpte den var 405:an i pipeline. Men jag valde faktiskt att inte vänta. Kasper köpte 405:an. Den är snyggare men jag tycker att han måste ladda den HELA tiden. Dessutom passar inte touchfunktionen mig alls.

/Katarina

Anna sa...

Tack för tipset.

Lena sa...

Köp 305an. Den är ful, stor, lite klumpig, men jag älskar den. Den gör mig helt enkelt till en bättre löpare. Köp;)Och Jag håller med Katarina angående 405an... Den enda fördelen som den har är att den är mindre ful.