fredag 7 november 2008

Fredag!

Inte för att det spelar så jättestor roll men idag är det FREDAG! Jag älskar fredag och fredagskvällar. Man går med ett speciellt pirr i kroppen hela dagen och sen på kvällen är det bara en massa mys eller andra trevligheter såsom fester eller biostunder. Just ikväll blir det mys med familjen. Det blir nog lite idol också skulle jag tro.

MEN först skall ett intervallpass avverkas. Det som jag inte fick gjort innan i veckan. Jag längtar tills jag ska få sätta igång. Har skrivit det innan men jag gillar att springa de här lite tuffare passen. Man får känna att man tar i och svetten bara rinner! Ha en bra kväll.

1 kommentar:

Puma sa...

åh. det där inlägget skulle kunna ha skrivits av mig. klockrent! fredagskvällar är fantastiska - jag älskar dem. och jag älskar intervallträning!! (iaf efteråt)