onsdag 5 november 2008

Planera

Idag skulle jag och Vilgot ha varit ute och sprungit på morgonen. Klart det är ju inte försent än men vi kommer att göra det i eftermiddag istället. Vi vaknade strax efter 06.00 och i vanliga fall är det inga problem men på något vis somnade båda om och nu vaknade vi vid 08.30. Jag ska ut och promenera med min mammagrupp så det får bli träning lite senare.
Ibland blir det inte som planerat och i ärlighetens namn så har jag tid över. Jag sitter nu med en kopp kaffe, har precis ätit frukost och ska ge knatten mat. Återkommer med resultatet.

2 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Hej Anna!

Hittade dig på Karins blogg. Bor också i Malmö och har en liten knatte på 16 måndader. Hade varit kul att träffa en mamma som också tränar och har lite mål. Min föräldraledighet är slut och sedan oktober är jag åter i tjänst och vi pusslar så gott det går med jobb, träning och familjeliv.

Hör av dig om du känner för det:)

Hälsningar Katarina

Katarina M-I sa...

Du, jag såg föresten att vi har samma tidsmål på Göteborgsvarvet:) Du MÅSTE höra av dig!!!