torsdag 6 november 2008

Jag, Vilgot och 12 km

Idag hade det blivit 12 km löpning tillsammans med Vilgot. Jag tog ingen tid men tid tog det. En hemsk motvind i mer än halva sträckan och en vagn att skjuta på gjorde att det tog sin tid idag. MEN det gör absolut ingenting. Huvudsaken är att vi kom iväg och att Ville hade det bra i sin vagn under tiden.
Idag när vi passerade djuphavsbadet på Ribban var det en man från gatukontoret som hejade fram oss. Härligt tänkte jag och fick lite extra energi i motvinden. Det är kul det här med att vara ute med vagnen och springa. Jag får ofta leenden från människor jag möter på min väg. Jag får alltid en liten energiboost av det och ler alltid tillbaka. Nu är det lunchdax och sen får vi se vad dagen för oss. Kanske blir det ett besök på biblioteket. Sen ska jag försöka ladda batterierna till ett intervallpass ikväll när sambon kommit hem.

2 kommentarer:

Lena sa...

BRA JOBBAT! Verkligen! Du hade ingen tid men "tog den". Härmed får du veckans guldstjärna;)

Anna sa...

Tack och tack!