lördag 1 november 2008

Det var bara att gå upp...

Lördag morgon. Vädret är okej ute och jag har laddat med lite frukost. Det blev sent igår och jag var rysligt trött när jag skulle lägga mig 02. Knatten visste ju inte detta så i morsen var det bara att gå upp. Men efter en kopp kaffe så kändes allt okej. Jag tycker det är skönt att vara uppe hyfsat tidgt på helgerna. Nu ska jag dra på mig träningskläderna, klä på knatten som får hänga med ut idag och sen ska vi köra ett lugnt distanspass på ca 10km. Efter det blir det lite god frukost och promenad.
Det är häftigt det här med barn. De är så otroligt lyckliga över att vakna upp till en ny dag och med ett så underbart smajl som jag får på mornarna kan man bara tycka att livet är underbart även om man bara fått 4-5 timmars sömn.
Återkommer med resulatet av dagens träning.

Inga kommentarer: