måndag 24 november 2008

Vet inte hur jag ska lägga upp träningen

Har faktiskt inte en susning. Skulle vilja testa på ett nytt upplägg. Jag får fundera vidare. Är lite orolig för min höft. Har smärta som kommer och går och det är bara för att jag startat upp för snabbt. Det var flera år sen jag hade ont men vet med erfarenhet att det onda inte är något att tramsa med. Återkommer med nytt träningsupplägg. Lite spinning idag hade kanske varit ett alternativ till löpningen men så vill jag ju så gärna springa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Fick du mitt mail?

/Katarina

Lena sa...

Man är ju inte 22 längre;))

Anna sa...

Nej inte 22 direkt! Men jag var under 20 år i fredags när jag var på systemet och under 18 år på bussen när chauffören frågade om jag skulle ha en barnbiljett. Märkligt nog var Vilgot med båda gångerna. Är det jag eller är folk bara knasiga?