söndag 9 november 2008

Fars dag

Söndag och jag är fortfarande hemma hos mina föräldrar i Laholm. Ska inte ner till Malmö igen förrän imorgon eftermiddag. Idag då? Det har inte blivit något längre distanspass idag OCH jag skyller helt och hållet allt på min pappa. Det är fars dag idag och eftersom jag inte köpt någon present till honom så tänkte jag att jag istället skulle tapetsera åt honom. Sagt och gjort, jag tapetserade en fondvägg i mina föräldrars hall och det blev jättefint!

JA när den var uppe var det bara att sätta sig till bords för att inta middag med efterföljande dessert. Och sen började regnet ösa ner. Jag har ju inget emot regn men det FÅR INTE regna så mycket så att man blir genomblöt efter 5 minuter.

Så jättlägligt kom min gamla kompis förbi och frågade om jag skulle med på Body Combat nu kl17. Jag sa JA direkt så nu lägger jag löpardojjorna på hyllan och tar fram mina fighter boots! Ska bli jäkligt kul att köra Body Combat. I morgon är det vildag men vem vet, kanske blir det ett längre pass imorgon - OM JAG ORKAR!

Inga kommentarer: