tisdag 4 november 2008

SATS

Var på SATS här i Malmö idag och sprang långa intervaller. Anledningen till det var att regnet öste ner och jag ville inte dra ut knatten i regnet. Efter att ha "lämnat in" Vilgot som knatten heter på barnpassning blev det 2km uppjogg, 2 x 2km intervaller med 4 min vila mellan, Som avslutning körde jag 1,5 km nerjogg. Intervallerna gick på 9,14 oh 9,15. Jag hade kunnat trycka på mer men fegade lite idag.
Nu är vi hemma och jag ska ta en kopp kaffe med lite sockerkaka till som jag bakat. Jag hoppas att mina ben ska kännas pigga imorgon. Trots vilan igår kändes de rätt tunga idag.
Jag har nu två månader kvar att vara hemma och vara föräldraledig. Som det känns nu så kommer jag att tycka att det är skönt att börja jobba. Jag känner redan nu att det räcker med att vara hemma. Dagarna består mest av att hålla lägenheten städad, gå ut och gå eller fika samt det som är roligast av allt, att busa med Vilgot. Det sista kommer jag sakna. Att vara städtant är det som jag kommer sakna minst!
Nej nu måste jag ha kaffe!

Inga kommentarer: