tisdag 16 december 2008

En riktigt skön runda

Jag som trodde att det skulle vara jobbigt att springa idag. Tji fick jag. 11k avverkades i ett kallt men härligt Malmö. Jag sprang runt, runt i Pildammsparken och hem igen. Jag såg Heleneholms löparklubb träna och har bestämt mig att det banne mig får vara ett nyårslöfte att gå med
1 januari 2009.
Idag lämnade jag klockan hemma med vilje. Jag ville springa utan att hetsa mot klockan. Det gick jättebra men jag vet inte om jag tog det lugnare för det. Jag sprang och kände att jag hade flyt idag och då måste man passa på att pressa sig lite. Nu dricker jag kaffe och äter nonstop. De nonstoppen som jag skulle garnerat pepparkakorna med som jag skulle ha bakat men inte gjort.

Som sagt, det är en ny dag imorgon och pepparkaksdegen håller ett tag till.

Inga kommentarer: