måndag 22 december 2008

Måndag igen.
Satus: FORTFARANDE SJUK, ja inte så att jag är sängliggandes men tillräckligt för att inte kunna dra på mig dojjorna. Hela lååånga härliga helgen gick utan att jag fick svettas. Jo, okej i lördags kväll eftersom det var så otroligt varmt i vår lägenhet eftersom den var packad med folk.
Det var en riktigt trevlig fest och jag var inte i säng förrän efter 04.00. Vilgot sov borta så vi kunde ta ut svängarna rejält. Jag har fortfarande ingen röst kvar och partajandet har nog satt sina spår på förkylningen. Men vad gör man inte för sina gäster!!!

2 kommentarer:

Sofy sa...

Skitsamma! Jag är också segsjuk, hostar och harklar och allt sitter i bröstet. Men äsch. Vad gör det om hundra år och vad gör det till den 31 maj? Det är superlångt kvar och vi hinner springa våra långpass i januari, februari, mars, april och maj. Nu får vi julledigt!

Kram

Anna sa...

Så sant. Jag laddar för fulla muggar med glögg och pepparkakor!