måndag 8 december 2008

Summering

Summering av den gångna vekan. Det blev fem pass och jag samlade ihop 55k. Jag är mest glad över att jag tränade fem pass i veckan. Jag vill ju så gärna hålla i och fortsätta i denna stilen.
I veckan som följer ska jag försöka klara av fem pass men det kan bli lite klurigt eftersom jag ska iväg till Göteborg i helgen. Men jag gör ett försök. Upplägget på tränigen får vara den samma med samma distanser på de olika passen. Idag har det varit vila och städ. Min tanke är att jag ska springa intervaller imorgon och så skulle jag väldigt gärna vilja orka ett distanspass på kvällen. Man ska inte håsa upp sig för mycket för det kanske blir pannkaka av allt.

Och oj, oj, oj vad Desperate Housewives är bra. Efter att Vilgot somnat igår satt jag klistrad framför tv:n och så fyra avsnitt. Det är skönt när man inte behöver följa något varje vecka utan kan samla ihop det och se det när man känner att man har tid att slappa i soffan.

2 kommentarer:

Sofy sa...

Äsch. Vila är bra, det är ju då du blir starkare! Härligt att se att vi har samma måltider. Vi får sporra varandra mot vårens tider!!! Lägger till din blogg bland mina favvosar!

Lena sa...

55 km på en vecka. Imponerande, speciellt eftersom en del km är med vagn. Stor guldstjärna till dig. Själv ska jag försöka ligga strax över 40 under vintern. Är inne på vecka 4 nu, så det ser lovande ut.
Göteborg är för övrigt en trevlig stad att springa i...