fredag 5 december 2008

Knasig

Ja, jag har fortsatt att känna mig knasig hela dagen. Ont i kroppen och illamåendet har kommit och gott. Nu är klockan Idoltid. Vilgot försöker sova. Med det menas jag-vill-inte-sova-skrik. Jag har parkerat mig framför tv:n och ska titta på Idol. Sambon är på julfest i Köpenhamn och förväntas inte komma hem förrän sent.

Jag ska alternera mitt Idoltittande med att läsa en bra bok, dricka kaffe och äta singoalla kex. Det har ju då inte blivit någon träning idag. Det gick inte att sticka ut när jag har mått som jag gjort. Det är inte hela världen att jag inte kommit ut idag. Jag har två dagar kvar denna veckan så jag hoppas verkligen kunna köra ett lite längre pass imorgon.

Nu är det tyst i Vilgots rum, tog inte längre tid än 5min idag! Jag ska smyga in och se om han sover. Ha en mysig kväll.

Inga kommentarer: