söndag 28 december 2008

Lördag 27 dec, 8k

Jag var ute och sprang 8k i kväll. Det kändes segt i benen men annars skönt. Jag hostade som en tok på väg upp i lägenheten men som tur var slutade hostattacken lika snabbt som den kom. Kvällen har bestått av en massa lek med Vilgot och Batman film. Skönt avkoppalnde att titta på film. Nu är klockan sent och jag ska sova. Imorgon hade jag tänkt lite morgonjogg med Ville. Vi ska hem till svärföräldrarna och fira sen jul. Jag håller tummarna för att det INTE kommer serveras julmat. Jag vill inte äta mer julmat, jag vill inte ha fet mat eller en massa sötsaker. Jag vill äta god hälsosam mat som innehåller noll socker!

Sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Fortsättning!

Skönt att du är igång igen. Hostan ger med sig men det verkar som de flesta dras med ett eller annat just nu. Jag fick bara fyra cykeldagar i Spanien och var lite reducerad pga min förkylning. Sen klev jag fel i polen när jag jagade Emil och missade den sista träningdagen, typiskt.

Nu är vi snart rätt sida jul igen, jag brukar kalla det nerförsbacken mot våren:)

Ha det gott!
/Katarina

Anna sa...

Men vad skönt ni måste haft det! Fyra cykeldagar är väl jättebra. Hade jag åkt till värmen hade jag inte cyklat en dag, bara druckit paraplydrinkar och badat! Jag är rätt så nöjd med att julen är slut för i år så jag håller med dig, nu är det nerförsbacke mot våren.