fredag 15 maj 2009

Alla ska in i mål!

Jag målar och målar och målar på allt jag kan hitta som jag tycker behöver ny färg. Vilgot skolas in sista dagen idag och jag har ju hur mycket tid som helst att bränna. Jag inte van vid att ha tid bara sådär en vanlig fredag. Tankarna har börjat vandar iväg och jag har börjat känna mig lite rastlös i kroppen. Imorgon är det Göteborgsvarvet. Vad hände med alla månaderna som man hade på sig, alla veckor som man räknat ner? Imorgon är det dags, jag är peppad och ser fram emot att möta folkets jubel:)) Jag har i alla fall hört att stämingen är på topp längs den blå linjen och vädret imorgon ska bli super. Jag kan för tillfället inte tänka mig någon annanstans jag skulle vilja spendera min lördag på.

NU KÖR VI JÄRNET, ALLA SKA IN I MÅL!!!

7 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Jajamensan go go go!

Löpning & Livet sa...

du kommer vara supersnabb!!

Anonym sa...

Det ska vi, in i mål alltså! Snuva eller inte, borrelia eller inte. Nu jävlar (ursäkta) är det dags att visa var skåpet ska stå.

Magdalena sa...

Lycka till imorrn, kommer tänka på dig!

Snorkkis sa...

Stort lycka till Anna! Nu är det bara att köra så det ryker!

Anonym sa...

Härligt jobbat Anna. Jag och Vilgot är oerhört stolta över dig. 1:42:18 är en kanontid.

/MrD&Vilgot

Snorkkis sa...

Är det sant? En sån tid! Grattis Anna! Ser fram emot att läsa om loppet snart.