torsdag 14 maj 2009

Supportrar

Jag har precis varit ute och sprungit 8k eller nå´t. Snuvan är borta, det är inget som stoppar mig längre. Jag har vilat från löpningen i tre dagar och benen var stela. Jag tror att det beror på att jag just inte rört på mig.
På lördag smäller det. Jag ser så mycket fram emot att få springa på gatorna i Göteborg. Mina två störtsta supportrar, Vilgot och Mr D kommer tyvärr inte vara med mig. Jag ska ladda på varvståget upp till Göteborg med en massa andra ivriga löpare istället.
Jag är i startgrupp 14! och får inte starta förrän kl. 15.35. Men så är det. Min bror och hans fru bor i Göteborg, de får heja på mig och vara snälla att hänga med mig lite innan start.

7 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Fina skor på Vilgot:)
Emil gick så bra i dem att det fick bli ett par nya.
Om han/ni gillar Superfit finns det vinterkängor att köpa av Emil för en billig peng.

I dagsläget hade det varit mer rättvist att jag startat i grupp 14och du i 2.
Har provsprungit och det gjorde mig inte direkt friskare.

Vi ses på tåget:)

Sussie sa...

Lycka till på lördag! Det kommer bli galet kul, tycker jag!

Anna (Orka mera) sa...

Om du inte springer sjuhelsikes snabbt ska jag heja på dig i målgången (kan du springa med en tupp på huvudet så jag känner igen dig?). Startar 14.08 så jag borde hinna fram innan dig.

Snorkkis sa...

Åh, vad glad jag är för din skull! Nu låter du positiv och peppad. Jag kommer att hålla tummarna såå hårt för dig!

Anna sa...

Katarina, Skorna är super, Vilgot älskar dom och gåt runt och bär på dom när de inte sitter på! Jag köper gärna Emils vinterdojjor och bjuder gärna på en fika för de andra, vi kanske kan ta en date efter varvet. Det är så tråkigt att du inte mår bra men det behöver jag ju knappast skriva till dig. Det är i alla fall kul att få ditt sällskap på tåget.

Sussie, Ja kul ska vi verkligen ha!

Anna, du kommer vara i mål, färdigduschad och ätit en god måltid innan jag hunnit i mål.

Fröken Snork, positiv energi är mycket roligare än neggoenergi.

Lena sa...

Anna, in på bloggen och rapporera;) Jag behöver startnr och outfit, så ska jag heja, heja, heja på dig;)

Anonym sa...

Heja heja heja!!! Själv startar jag i grupp 7. Hoppas nu bara på bra väder. Idag blåser det ganska bra här i Göteborg.