söndag 10 maj 2009

Söndag

Söndagkväll, veckans tråkigaste kväll. MEN det är underbart väder och själen mår bra så jag ska inte klaga. Slutresultat från Lundaloppet blev 45.48 och en 24:e plats. Något att slå nästa år.

Igår var jag och Mr D på Bloom och åt en fem rätters avsmakningsmeny med vinpaket till. Inte illa. Magiskt god mat och vin som jag aldrig smakat förr. Härlig avslutning på en härlig dag.

Idag är det lite snuvigt, antar att jag fått en släng av Vilgots baciller. Det är svårt att hålla sig borta från alla dessa rykande färska baciller som bara letar efter nya mottagare. Jag tänker inte bry mig, jag tänker inte tänka tanken ens.

10 kommentarer:

Sara (Träningsglädje) sa...

nää, tisdag är veckans tråkigaste kväll! grattis till en grym tid på lundaloppet!!!!

Anna (Orka mera) sa...

Nä inga baciller biter på dig! Så de så! 6 dagar till varvet. Du är sjuhelsikes bra förberdd, kommer att gå hur bra som helst!

Katarina M-I sa...

Helt rätt att inte bry sig!!

Anna sa...

Sara, Tisdagar är väl inte så pjåkiga.

Anna, Helt rätt, inget biter på mig. Va fasen det var ju inte längesen jag låg däckad. Jag kan ju inte bli så sjuk igen, det kan ju inte bara gå.

Katarina, "bara" att slå bort det.

Snorkkis sa...

Bra inställning att inte ens tänka tanken på bacillerna. Och vilken fin placering du fick! Absolut värt att fira med fin-middag!

Sofy sa...

Vilken grym tid!!! Grattis!

Em Löfgren sa...

läser din lista av "avverkade mil" ! wow! nice!! =)

Anna sa...

Fröken Snork: Man är ju egentligen alltid värd en finmiddag:)

Sofy: Tack, det känns bra att jag slagit rekord med mig själv.

Emliscious: Vissa veckor flyter det på bra, andra veckor är det tvärstopp.

Katarina M-I sa...

Får det lov att vara lite vattkoppor?

Katarina o Emil

Anna sa...

Katarina, Va fan, nu får det räcka.