måndag 4 maj 2009

Sista spurten

Det börjar bibbla sig i magen och tankarna skenar iväg. Det enda jag tänker på just nu är mina sista pass inför Gtb varvet. Nu är det spurten inför 16 maj som gäller. Veckan ska fyllas av en pass som ska göra mig snabb in i det sista. Antingen blir jag snabbare eller så blir jag tröttare:) Ikväll är det vårruset och jag ska pinna på så gott det går. Resten av veckan se ut så här:

tisdag: 18k i bra fart
onsdag: Tröskelpass
torsdag: 12k lugnt
fredag: VILA
lördag Lundaloppet 10k, för att kolla var jag ligger fartmässigt
söndag 12k lugnt

Veckan som följer sen blir det lite "ludidulllöpning" och sen PANG BOOM CRASCH kör jag gärnet mot en så bra tid som möjligt på varvet.

7 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Och jag blir galen av att läsa sånna här pepp-å-jädraranamma inlägg när jag är krasslig i halsen :)
Jag vill också vara pepp och jädraranamma.... Hjälp vad jag tycker synd om mig själv....
Lycka till med sista laddet!!!

Anna sa...

Anna, jävla halsont. Hatar halsont. JAg skickar all min positiva energi till din hals. Se nu till att repa dig så jag kan få sällskap på lördag!

Löpning & Livet sa...

Du kommer bli grymt snabb! :) Lycka till på vårruset också!

Katarina M-I sa...

Kör så det ryker ikväll!!
Nu är det verkligen nedräkning inför den 16:e. Är också sjuk, katastrof. Du blev sjuk i rätt tid ska jag lova. Nu är det INTE kul att behöva ställa in sina pass.
Men i vilket fall så kommer jag sitta på tåget upp:)
Snabba, lätta, fötter- eller hur!!

Anna sa...

Andréa, T**k så mycket. jag ska meja ner alla damer som kommer i min väg.

Katarina, Inte du också!!! Se nu till att bli frisk fort som attan. Emil får sättas i karantän:) Skänker alla mina stärkande tankar till dig. Snabba, lätta fötter- så klart!!!

Snorkkis sa...

Låter som en tuff vecka! Men det fixar du fint, du verkar grymt laddad och peppad! Heja heja! Sen är det bara att vila in formen!

Anna sa...

Fröken Snork, helt rätt. Jag känner mig jätteladdad och ser fram emot att få pina mig hela veckan.