tisdag 26 maj 2009

Inget att rapportera

Tänk att vardagen kan vara så jäkla fullspäckad. Idag känns det dessutom som om jag aldrig mer kommer att få sova i mitt liv. Jag var i alla fall ute och sprang en runda innan lunch. Ingen garmin så det finns inget att rapportera. Fick nog ihop 8k i alla fall. Jag har känningar på insidan av mitt högra lår. Antar att vilan gjort sitt. Ibland är det inte bra att vila eftersom benen kan bli stela och tråkiga. Jag vet, jag är ganska så neggo idag men alla dagar kan inte vara solskensdagar även om det värmer i hjärtat att det faktiskt är sol ute. Dessutom, om vi ska vara riktigt neggo så hälsade Vilgot knappt på mig när jag skulle hämta honom idag på dagis. Han hängde med de stora barnen och ville väl inte kännas vid morsan:))

Kan inte låta bli att tänka på Christer Björkman när han sjunger "i morgon är en annan dag".

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland känns det bra att en dag går och inte kommer tillbaka, utan att imorgon just är en annan dag.
När jag skrivit detta så känns det som en helt meningslös kommentar, men ändå...