lördag 9 maj 2009

kl. 04.20

Oj vad tidigt vår lille sötnos vaknade idag och oj vad tidigt jag fick gå upp. 04.20 var klockan och det var bara att palla sig upp. Vilgot är förkyld så han sover dåligt. Jag ville sova länge idag, i alla fall till 07 nu när jag ska springa och allt. MEN så vaknar man och går upp ändå.

Vädret är underbart, regnet har försvunnnit och solen lyser åter på vår himmel. Jag har fjärilar i magen och funderar på vilket tempo jag ska försöka ha idag. Visst borde jag väl klara milen på 47 min nu. Jag har sprungit på 47.20 i år men har inte direkt testat slå det. Nåja, vi får se. Det enda jag vet är att det kommer göra ont men det är väl det som är tjusningen eller?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tös, tveka inte. Dina tröskelintervaller borde ge en fingervisning:)

Här vart det också revelj i arla morgonstund. Fast det var Kasper som lät som en skördetröska pga sin förkylning.

Njut av solen, farten i benen och av att tävla! Njut av att vara nervös och laddad- det hör ju till, tänk vad trist det hade varit utan.

Och sist men inte minst, njut av att vara frisk!

Ett lite friskare mygg:)

Snorkkis sa...

Super-lycka-till! Och njut! (Om inte under loppet, så före o efter).

Cicci sa...

Lycka till!

Anna sa...

Katarina, Tack för dina ord och vad skönt att höra att du mår bättre, jag njuter varje pass jag är ute och mår 100%, jag vet ju hur lätt det kan svänga.

Fröken Snork, tack jag ska njuta både under o efter.

Cicci, Tack