torsdag 26 mars 2009

En bit på väg

Buhuu vad räligt väder vi har här i Skåne. Är det bara här det är motvind vart man än vänder näsan? Ett tufft pass rakt igenom. Jag sprang 12k och höll 6,11-fart. Jag vet, det är inte så fort men puttar man en vagn framför sig så går det inte så fort.

Vissa dagar är man mer nöjd än andra över att ha genomfört sin träning. Idag är en sådan dag. Nu väntar både jag och Vilgot på Mr D. Lite mys och lek med Vilgot tillsammans är bland det bästa som finns.

Ytterligare 12k bokas av från de 70 jag vill åt. Tre dagar kvar och 38k kvar...

3 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Du behöver inte vara som Malin. Var Anna, du är fantastisk precis som är. Hur många ger sig iväg med en barnvagn i den här vinden??
Du rockar:) Och inte ger du upp heller!!
/Katarina

Anna sa...

Katarina, du är snäll. En riktig boost för självförtroendet:) Jag kör på som Anna och kör om Malin istället:)

Anna (Orka mera) sa...

Bra jobbat i vinden!