måndag 9 mars 2009

Här svänger det

Jag är hemma med Vilgot idag. Mormor som skulle ta hand om honom har en isittande influensa som igår hade blivit riktigt illa. Vilgots pappa började tyvärr jobba idag och kunde således inte vara hemma. Jag får lov att vara hemma imorgon också. Jag är lite stressad över det eftersom jag hade en hel del att göra idag och imorgon men jag försöker tänka positivt. Var sak tar sin tid och just nu är det Vilgot som får lov att ta plats. Nästa gång får Mr D vara hemma.

Idag ska vi passa på att gå på babysim och träffa mammorna från mammagruppen. Mr D har som enda pappan varit den deltagande av oss två så det ska bli jättekul att ta en lunch och snacka lite skit. Jag ska ta en funderare över hur jag ska lägga upp min träning och ska se om jag kan strukturera upp det lite denna veckan.

Inga kommentarer: