måndag 2 mars 2009

Lite motit

Vad ska jag träna imorgon? Kommer jag att träna eller kommer jag att banga. Var inne på funbeat och blev lite ledsen. Jag har inte så många mil i min kropp som jag vill ha. Det är svårt det här. Februari var en skitmånad både träningamässigt men även mentalt. Jag hade helt enkelt inte ork. Kroppen vill inte som jag vill och det är så frustrerande att känna att det tar emot. Jag vill inte ta det lugnt, jag vill ösa på och känna att jag blir starkare och snabbare. Det är ju då det är kul, det är när jag har flow som jag mår bäst. Jag vill hitta tillbaka till känslan som kunde ta mig till Kina för på senaste tiden har det stannat vid rödljusen utanför.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det går upp och det går ner.
All the fu**ing time.
Spring-Therese brukar skriva om "uppstuds". Det är det som kommer sen när man likt en "glittrig studsboll" varit nere i asfalten och vänt!
Och ju hårdare ner, desto högre upp:)
PeppKram från Katarina

Anna sa...

Tack Katarina, ibland känns det som om benen bara är stumma och inte svarar och att pannbenet har gått och gömt sig. Visst går det upp och ner och som du brukar skriva, jag ska ju springa hel livet...

Anna (Orka mera) sa...

Förstår precis hur du känner. Har själv haft det lite svårt med löpmotivationen på sistone. Måste vara nått i luften.... men snart kommer vår, sol och varmt. Då jäklar! Inte för att man vill vänta ända tills dess.... :(

Anna sa...

Ja Anna, varför kan våren inte komma? Jag vill ha sol och lite värme.