tisdag 3 mars 2009

Tisdag helt enkelt

Jag var ängslig igår att jag inte skulle träna idag. På något vis är min kropp lite sliten trots att jag egentligen inte använt den så mycket på sistone. Idag fick jag i alla fall ihop 12k innan lunch och jag höll ett hyfsat bra tempo. Jag vet tyvärr inte vilken tid jag sprang på för klockan är paj men det kändes som det gick hyfsat fort, jag fick flåsa lite i alla fall.

Efter jobbet gick jag och köpte nya löpardojjor. Det blev ett par Asics 2140. Jag vet att jag dissat Asics men jag blev lovad i affären att de ska ha förbättrat kvaliteen fram på skon. Jag skulle komma tillbaka om de pajjade.

Nu är det faktiskt filmtajm med Mr D sen ska jag sova gärnet. Imorgon är det utbildning hela dagen lång.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Bra kämpat! Och jag vill också ha nya skor! Skulle köpa ett par Asics DS trainer, men min nummer var slut så jag måste vänta på nästa leverans. Mina 2130, som är typ samma som 2140, bara annan färg, har varit jätte bra, hoppas du kommer överens med dina också!

Anna sa...

Jag tror och hoppas det blir bra nu. De är mycket stabilare än puma så nu ska jag köra gärnet!