fredag 13 mars 2009

Friday och äntligen vänder det, jippi!

Även om det är grått ute så har solen äntligen hittat tillbaka hem till oss. Underbara Vilgot har nästan slutat bajsa och har nästan hittat tillbaka till sitt vanliga yrväder-jag. Mr D är på väg hem och jag laddar för OLGOR. Återkommer med reultat. I dag är det fredag och idag är det en bra dag. Ni som läser min blog kan nog lätt tro att jag är en knasig figur, ena dan är allt skit, andra dan är livet underbart igen. Ni har rätt, jag är lite knasig och är ganska mycket på eller av men sån är jag!

3 kommentarer:

Snorkkis sa...

Skönt att Vilgot är bättre, och visst förstår man att det är upp och ner när det viktigaste (lillen) inte är 100%. Låter härligt med OLGOR! Jag tänkte mig ett glas rött :)

Anna sa...

Jag ångrar att jag inte tog ett glas rött istället. Låter mycket trevligare!

Snorkkis sa...

Fast kanske inte bästa uppladdningen för ett långpass... fast det skulle nog inte olgor ha varit heller :).