fredag 20 mars 2009

Hunger och torra russin

Jag hade så svårt att somna igår. Det beror väl på att jag var ute och sprang så sent igår. Jag var i alla fall rejält trött imorse men det är ju fredag idag och då får man sova hur lite som helst!!!

Solen fortsätter skina här i söder och jag satte på mig dojjorna för en runda innan lunch. Jag hade Garmin på armen men lyckades stänga av tidtagningen:). Jag upptäckte missödet och satte på klockan efter uppskattningsvis 4k. Snittet på mina 7k som jag sprang men klockan på blev 5.26 fart och jag låg på en medelpuls på 146, max blev idag 155. Jag var nog lite sliten sen igår för det var lite tungt. Sen blev jag så otroligt hungrig! Vansinnigt hungrig till och med.
Totalt fick jag ihop 11k idag och får vara nöjd med det. Ville nog egentligen sprungit 2k till men magen ville ha mat coh jag kände mig vimsig.

Nu i brist på annat käkar jag torra russin. Jag har bara precis börjat gilla russin så det är lite överkurs att äta dom torra. Kanske på sin plats att skriva att det även slank ner en lunch och inte bara torra russin. Ska köpa med mig den största påsen från Karamellkungen jag kan fylla idag. Sen ska jag och Mr D sitta och snaska i oss det hela kvällen lång. Kanske slinker det ner ett glas vin också, det var ett tag sen och jag ska ju satsa på ett långpass imorgon så rödvinet behövs!

Ha en underbar fredag, hörs imorgon:)

Inga kommentarer: