tisdag 10 mars 2009

Tisdagsintervaller

Morgonen startade tidigt och klockan 09.00 stod jag och Vilgot startklara utanför porten. Idag skulle det springas intervaller. Så, efter en uppjogg på 4,5k hamnade vi till sist på Hästhagens IP. Vilgot hade knoppat in och jag började springa mina 800m intervaller. Efter 3 st vaknade Vilgot så han fick lov att följa med på de andra tre. Stora krokodiltårar föll på hans kinder när han vaknade och upptäckte att jag ute och sprang på banan och inte hos honom.

Det blev extra jobbigt med honom som sällskap men jag kände att det kvittade eftersom det är jobbigt att springa just intervaller med eller utan en barnvagn. Jag fick ihop 6 st så med nerjogg på 1k blev det 10,5k.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt jobbat både med och utan vagn!!
/Katarina

Anna sa...

Tack, idag är det andra bullar. Ny magsjuk hos Vilgot. Ibland blir man trött...

Anonym sa...

Jag vet vad du känner...
Emil var på förskolan TVÅ dagar innan han blev sjuk igen.
/K

Snorkkis sa...

Måste ju ge dubbel effekt att springa med vagn! Bra kämpat!

Anna sa...

Tack fröken Snork