onsdag 4 februari 2009

Bara en massa barnbajs

Idag har det inte hunnits med någon träning. Igår när jag kom hem hade Vilgot blivit magsjuk. Han bara bajsade och bajsade hela kvällen lång. Jag kastades in i ett virrvarr av barnbajs, bad, blöjbyten och vätskeersättning. Både jag och Mr D stupade i säng. Natten var lugn men det har fortsatt idag så jag gick på mitt andra skift när jag kom hem. Vad sjutton hade man gjort om man varit ensam med Vilgot hela tiden? Klart man hade fått gilla läget men vad hade man gjort med sig själv?! Nu sover knatten och Mr D är ute och luftar sina nya fina löpskor. Jag ska lägga mig snart, ska bara packa väskan inför morgondagen. Det ska bli morgonträning!

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Nämen usch vad jobbigt. Hoppas ni andra klarar er!

Anna sa...

Det verkar inte som att det är något som smittar för jag och Daniel mår fin fint.

Lena sa...

Ja, i dessa lägen så förstår man inte hur ensamstående föräldrar fixar det.