lördag 28 februari 2009

Skön start på dagen

Hemma och nyduschad efter en underbar löptur med Vilgot. Vi stack ut vid 08.30-tiden, jag kunde inte vänta för det såg så underbart ut ute. Ville fick helt enkelt föja med eftersom jag ville att Mr D skulle få en rejäl sovmorgon. Vi sprang ihop 12k. Det blev ingentidtagning utan vi lunkade på i skönt tempo. Det var en hel del löpare ute, det märks att våren är på intågande.

Nu ska lilla familjen gå till Flickorna fläderblom och äta lunch. Ville och Mr D ska på promenad i em med en annan pappa+barnvagn. Jag ska softa och fundera påom jag ska ge mig ut en sväng till i em.

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Vad skönt det låter med en morgonrunda. HAr du en joggingvagn? vilken typ?

Anna sa...

Nej Magdalena, jag har ingen joggingvagn men en Urban jungle som har funkat ganska bra. Jag ska vara hemma nu ett tag på 50% med Ville så jag tänkte kolla blocket vad det finns där för jag tror att det skulle vara bättre att springa med en sån.

Snorkkis sa...

Har läst att joggingvagnarna skall vara riktigt bra! Lät som en härlig runda! Hoppas dagen/ helgen fortsatt lika bra!