tisdag 24 februari 2009

Skön vila

Det är skön vila för mina ben som gäller nu. Jag skulle tränat idag men så kom snyggingen Vilgot emellan. Jag var sent hemma från jobbet och han var så otroligt oemotståndlig så jag kunde inte slita mig ifrån honom. Jag har fortfarande ont i benen sen långpasset i lördags så jag antar att det är okej om jag vilar.


Imorgon måste jag försöka ta tag i mig själv igen. Klipptid måste bokas och jag måste boka tid hos en ny sjukgymnast. Jag ska försöka börja fundera på min toastmasterroll trots att det är tre månader kvar men jag vet att tiden dit snart kommer att kännas knapp. Jag måste kolla upp en bra hudvårdsserie för min hy är fruktansvärd. Jag hoppades att det skulle bli bättre efter graviditet men icke. Jag ska fundera ut ett bra träningsmål för veckan och planera lite kring det. Jag ska ta mig en rejäl funderare på om jag verkligen har 1.40 som mål på Göteborgsvarvet.

Som sagt jag har lite i-landsproblem att ta tag i.

Mr D kollar på fotboll, det är Zlatan och han är gud hemma hos oss. Jag passar på att dra mig tillbaka och ska grotta ner mig i denna veckans träning. Ska läsa lite bloggar, få tips om pass och knåpa ihop något innan jag släcker lampan. Imorgon är det fullt ös igen. Just nu älskar jag mitt jobb.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Boka en klipptid åt mig också, jag har försökt nu i ett par veckor, men det kommer hela tiden saker emellan...

MD formulation är en riktigt bra serie. Dyr, men det är det värt. Luktar skit eftersom det är AHA- syra i.

Emil hostar och har feber igen, det är en evig följetong.

/Katarina

Snorkkis sa...

Härligt att läsa att du känner att du trivs. Och jag tycker att det är viktigt att man kan lägga träning åt sidan, om det är nåt man tycker är viktigare, så att spendera kvalitetstid med charmören där var säkert ett bra drag!

Anna sa...

Katarina: Fick tag på tid till måndag, gött snart slipper jag eländes håret. Tråkigt att emil är sjuk igen. Hoppas du kan få vara frisk! Tack för tipset med MD Formula. Ska kolla in den.

Fröken Snork: Bra skrivet, mitt samvete blev lättare:)

Sofy sa...

Han är så himla go din lillkille!!! ilandsproblem, ja, men bara att ta tag i. Kul med ny klippning!