lördag 28 februari 2009

Härlig soluppgång och ett underbart leende

Detta mötte mig lite efter 06.00 i morse. Charmören vaknade tidigt, han har alltid varit morgonpigg men de senaste veckorna vaknar Vilgot kring 06.00. Jag vaknade av att han låg och snackade och när jag kom in till honom brände han av ett av sina största leenden. Underbart att vakna till och gör det det helt omöjligt att vara annat än pigg och upprymd. Jag fick även skåda en underbart vacker soluppgång. Det verkar bli ett underbart väder idag. Jag tänkte ge mig ut på en runda så fort Mr D vaknat. Jag tyckte inte det fanns någon anledning till att väcka honom. Kanske kan jag få till ett pass till i em, vi får se. Jag lovar inget så gör jag inte mig själv besviken.

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Då hade jag ju nästan sovmorgon som inte blev väckt förrän 06.50 :)

Sofy sa...

Åh, härligt liv!

Lycka till!

Anna sa...

Anna och Sofy: Man vänjer väl sig antar jag. Ibland är det faktiskt riktigt skönt att vara uppe när alla andra sover.