fredag 20 februari 2009

Ladd

En av mina favvofilmer "När lammen tystnar" (inte helt otippat) visas på tv. Jag har laddat inför morgondagens långpass med god mat, lite vin och en och annan bit godis i kväll och ska snart dyka ner i sängen. Det har varit en bra jobbvecka och jag känner mig superinspirerad.
Vilgot är lite snuvig men vädigt pigg ändå. Han tog sina första steg för ett par dagar sen. Jag blev sådär tramsigt glad och var tvungen att ringa runt och berätta om det.

Håll nu tummarna att det blir ett bra långpass imorgon, att jag kommer upp i 20 k och att benen håller.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Jag har hållit tummarna för ett bra pass för dig idag. Hoppas ni också hade sol!

Säkert stort när Vilgot börjar ta steg! Mysigt.

Och tack för dina kloka ord inne hos mig!

Anna sa...

Tack fröken Snork, det hjälpte jag kom ut. Solen kom inte fram med det gick okej ändå.