tisdag 17 februari 2009

Soliga tisdag

Dagen bjöd på underbart solsken så jag passade på att ta ut min fys idag. Jag sprang 10k i hyfsad fart, klockan stannade på 48.29 så det var nog inte riktigt 10k. Jag får inte ihop gårdagens löpning med dagens, kan inte förstå hur det kan skilja så mycket på flåset. Igår kändes det som om jag inte sprungit på ett halvår och idag kändes det bra.

Mitt ben kändes okej, jag hade känningar under passet men det var ingen smärta som som blev värre. Efteråt kändes det bra, jag hade inte ont som jag haft tidigare vilket bådar gott. Jag ska till sjukgymnasten imorgon och få lite behandling.

Mitt lilla experiment med att utesluta glutenprodukter funkar fint. Jag måste bara tänka lite annorlunda när jag ska handla och laga mat. Magen mår i alla fall superduper av det!

Inga kommentarer: