söndag 22 februari 2009

Då var det klart

Jag har fått ihop mina 7 mil denna veckan. Den sista milen är precis sprungen. Klockan är 22.00 och jag ska få gå och lägga mig nu. Imorgon börjar jourveckan. Jag antar att det kommer att bli en hel del att göra men det har jag inget emot. Jag gillar när det är fullt upp. Jag är ny på jobbet så det ska bli kul att se vad vi får för case.

Imorgon ska jag säga tack och hej till min sjukgymnast. Inte för att hon inte är trevlig men det enda hon gör är att sätta en apparat med plattor som ger ström ner till musklerna. Hon behandlar även med ultraljud. Hon har inte sagt att jag ska vila, hon har egentligen inte sagt något alls. Så jag har fortsatt som vanligt. Hon säger att jag ska springa på som vanligt om det inte ger mer smärta. Jag ska gå till någon som vill prata mer med mig om vad det är jag kan ha för problem.

Imorgon har en tjej på jobbet tagit ett trevligt initiativ. Vi ska ha tjejkväll med mat och snack. Riktigt trevligt. Imorgon är det en välförtjänt ledig dag från löpningen.

3 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Du har säkert lite pigga kollegor eller hur:)
"Spinn of hope" kommer samla in pengar till Barncancerfonden en lördag i mars. Ni kanske är några kollegor som kan tänka sig att hålla igång en spinningcykel 12 h?
Läs mer här http://www.barncancerfonden.se/Spinn-of-hope/Anlaggningar/Malmo/
Just när det gäller barn känner jag att jag gärna lobbar!!

Starkt med den där sista milen igår!
/Katarina

Snorkkis sa...

Snyggt jobbat med 7 mil! Kul när man klarar sina mål!

Anna sa...

katarina: Ska kolla upp det men jag tror att de är svårflirtade.

Fröken snork: Helt underbart när man nått dit man vill.