söndag 1 februari 2009

Jag är en varannanveckare

När jag tittar på hur jag tränat de senaste veckorna har jag upptäckt att jag varannan vecka tränat på bra för att veckan efter ligga på låga miltal. Jag vet inte riktigt vad det beror på eftersom jag egentligen har tid att träna lika mycket varje vecka. Nu i helgen har jag hoppat både långpass och distanspass.

Jag skulle peppa mig med ett par nya löpartights idag men hittade inga. Däremot hittade Mr D ett par löparskor. Han slog till på ett par Asics Nimbus. Han svävade på moln sa han. Och precis så är det att få på sig ett par sprillans nya löpardojjor.

Jag vill inte vara en varannanveckare så nu ska jag planera inför kommande träningsvecka.

2 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Smida planer är en skön del av träningen:)

Jag tog mig i kragen och gav mig ut. 10 km i lagom tempo, bra musik och vintervita fält på Ribban gav en riktig kick!

Snart kommer säkert nya snygga vårtights som du kan shoppa istället!

Anna sa...

Åh nu ångrar jag mig jättemycket att jag inte stack ut, lät riktigt fint. Ja, jag får vänta in vårens nya grejer istället och hotta upp mig då istället.