lördag 14 februari 2009

Solen skiner och hjärtat bankar

Solen skiner och det ser fantastiskt ut. Just nu är jag fast i lägenheten. Har inte ens hunnit till duschen men har stora planer på att ta mig dit efter detta inlägget.

Idag är det alla hjärtans dag. Jag och Mr D har hängt ihop läääänge men aldrig riktigt varit bra på att fira denna dagen. Jag tror inte att vi kommer bli bättre nu när vi fått barn. Mr D är till skillnad från mig väldigt duktig på att visa sin kärlek till mig genom att överrösa mig med komplimanger och en och annan prsent då och då. Jag ska försöka bli bättre på det.



Det är inte bara alla hjärtans dag idag, det är även min storebrors födelsedag. Min bror heter Henrik och bor i Göteborg vilket är ca 30 mil för långt ifrån. Min bror, min förebild och bäste vän. Grattis på din födelsedag!!!


Jag hoppas kunna testspring på mitt ben idag. Jag tänkte ge mig ut senare idag. Jag har haft problem med magen och inte kunnat äta ordentligt på snart en vecka. Men jag testar en runda ändå. Nu ska jag hinna in i duschen innan Vilgot vaknar.

5 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Hoppas löprundan går finfint nu när det är alla hjärtans dag och allt :) Lycka till!

Snorkkis sa...

Härliga bilder där på din bror :) . Bor också allt för långt från hela min släkt, visst skulle det vara roligt att bo närmare ibland!

Ang. träningskompis: Jag la in en annons på träningspartner.se typ i juni, och har inte hört nåt från nån, hade t.o.m. glömt att jag lagt in annonsen, men nu förra veckan mailade en tjej mig svar på annonsen... så det var inte snabbaste sättet att hitta träningskompis. Bloggen tror jag att kan vara bra sätt att hitta nån att träna tillsammans med, åtminstone hoppas jag på det, fast min blog är ju ännu så ny.

Hoppas du fick ett pass i det härliga vädret idag!

Anna sa...

Anna: Tackar

Fröken Snork: Tack för tipset!

Lena sa...

Hoppas benet håller! Eller rättare sagt, positiva tankar - klart att det gör! Nu kör vi;)

Anna sa...

Lena: Ja, nu kör vi!!!