måndag 2 februari 2009

Bra att benen vill när huvudet strejkar

Jag har fått skäll av Mr D för min stavning. Jag glömmer bokstäver och ska nu försöka bättra mig.

Idag började min utbildning. En dag fylld av nya intryck. Det kommer ta ett tag innan jag kommit in i det men till slut kommer allt att bli super.

Jag har ju legat på latsidan och inte fått någon träning gjort sedan i fredags. Så, när klockan slog 16 flexade jag ut och tog på mig löparstassen och sprang en runda innan jag kom hem.
Jag ville 12k men hann bara 9,5k eftersom Mr D skulle iväg på innebandyträning. Klockan stannade på 47,22min och min medelpuls låg på 152. Som max var jag uppe på 160.

Det var blandade känslor att springa idag. Huvudet sa nej men benen sa ja så dom pinnade på. Knasigt men bra för jag fick mig en runda tack vare benen.

3 kommentarer:

Sofy sa...

Ett bra pass tycker jag! Mängden behövs oavsett om det är i år elelr nästa som du springer under drömgränsen på maran! Kram

Anonym sa...

Skönt med en personlig korrekturläsare:)

Gott jobbat:)

/Katarina

Anna sa...

Sofy: Helt rätt. De bästa passen är väl de som blir av fast man egentligen inte har tid.

Katarina: Tack och ja visst är det bra ibland men ibland bara irriterande. .