söndag 30 augusti 2009

Då var helgen över för denna gång. Veckans träningsdos var bedrövlig men det finns en orsak till det. Jag har helt enkelt inte vågat springa. Min häl har hört av sig med jämna mellanrum och jag är uppriktigt lite orolig. Visst, ska man bli skadad så är det ju bra att bli det nu. Men jag vill ju inte vila från löpningen. Först och främst borde jag väl gå och kolla upp det men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Jag kan ju trots allt träna bara inte så mycket löpning som jag vill. Nu får jag dra mig till gymmet och sätta mig på spinninghojjen. Jag får även ta och köra lite vattenlöpning. Om jag börjar så sen får vi se hur det går helt enkelt.

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Ajajaj, hoppas det går över! Vi behöver inte bli fler i skade-klubben :(

Petra sa...

Ja, verkligen - det later inte alls kul... hoppas pa ett snabbt tillfriskanande av halen!!

Magdalena sa...

Hoppas du snabbt bli bra igen. Jag har oxa haft hälproblem (hälsena) och kört sk excentrisk träning och ... inte löptränat och då har det gett med sig helt!