fredag 7 augusti 2009

Som ett brev på posten...

Jag har nog fått hälsporre i min högra fot. jag har känt en smärta under hälen i några dagar nu men inte tänkt så mycket på det. I dag känner jag av smärtan utan att jag har tränat. Har googlat och symptomen stämmer in. Man ska vila står det. Jag är inte riktigt beredd på det just nu. Hmm ska fixa nya dojjor och se om det hjälper. Jag har inte ökat min trängsdos men däremot använt mina PUMA skor ganska så flitigt den senaste tiden och de har inte lika bra dämpning som mina Asics. Håll tummarna för att det går att fixa bort genom nya skor. Jag vill inte vila, jag vill springa.

5 kommentarer:

rosenblom sa...

Aj då. Och tävling snart... Men. Man skulle ju vila veckan innan. Om nu det är nån tröst. Håller tummarna för att skorna fixar det.

Anna (Orka mera) sa...

Ajajajaj, hoppas det går över!!! För tvångsvila är det värsta som finns. Jag vet allt om det :(

Snorkkis sa...

Nej, tejpa igen brevinkastet! Inge mera post tack!

Hoppas det går att lätta upp med andra skor!

Anonym sa...

Aj, aj aj... Det enda jag kan tipsa om är iläggssulorna "SuperFeet" som finns på bl.a. Naturkompaniet. De har funkat super för mig (dock inte för hälsporre).
Hoppas det löser sig! Nu vaknade sonen så det är väl dags att slita sig från datorn då antar jag :)

Anna sa...

Rosenblom, Klar tröst att det blir mindre löpning nästa vecka. Känns bättre idag.

Anna, Det känns bättre idag men får se efter löpturen om det har gått tillbaka till ont.

Fröken Snork, Jag har tejpat nu så inget mer skit kommer in:)

MarathonJohan, Jag köpte inlägg igår, känns som om de hjälper. Har inte ont när jag går i alla fall.