onsdag 5 augusti 2009

Linda Rosing

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg. Jag går rakt på sak. Alla vet vem Linda Rosing är. Alla vet att hon har en blogg. Alla tycker något om Linda Rosing. Jag vet inte vad jag ska tycka och behöver egentligen inte tycka något om henne, MEN. Idag var jag inne på hennes blogg. Hon tjänar tydligen en hel del casch på att skriva om just Linda Rosing. Fantastiskt! I alla fall. Jag skrollade ner bland hennes inlägg och hon hade skrivit ett inlägg om att hon skaffat en PT till sin dotter Melissa. Melissa är ett barn. Hon är vad jag förstår 15 år gammal så ja, hon är ett barn. Hon tränar 3ggr i veckan med "världens bästa PT" och powerwalkar 2ggr i veckan. Rosing skriver att Melissa har tränat två veckor med PT:n och hon är motiverad så resultaten kommer att komma snabbt.

FÖR HELVETE ROSING! Vilka resultat???

Fråga: Vad är det för fel på folk?!

6 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

ja! Vad är det för fel på fok??!!! Som upplagt för en ätstörd framtid..

Snorkkis sa...

Men det är ju helt sjukt! Ok att en vuxen inte har normalt förhållande till träning, vikt och mat, men att direkt före över det till ett barn!

Katarina M-I sa...

På ren svenska, jävla idiot.

Anna sa...

Andréa, kan inte annat än hålla med.

Fröken Snork, Jag vet! Finns det inga gränser för vad som är okej?!

Katarina, Håller med till 100 procent.

Marre sa...

Va???? Barn ska ju motionera genom att ha roligt och göra roliga saker! Det är inte klokt....

Anna sa...

Marre, Jag vet!