onsdag 28 januari 2009

Inte Miss 100%

Idag är jag inte Miss 100%. Jag är kanske 75-80% idag. Inga vågade tröskelpass kommer genomföras idag. Jag har inte feber, jag har inte ont i halsen med känner att pulsen är lite för hög och att huvudet är en smula tungt. Det kommer förmodligen inte att bli någon träning idag men eftersom jag blivit så peppad av allas underbara energi och förmåga att fokusera bort neggotankar tänker inte jag vara sämre. Nej, tränar jag inte idag kanske jag gör det imorgon.

Jag ska fokusera på att hitta en resa till Vålådalen och Vertex Fjällmarathon som inte kostar mig skjortan. Efter familjeråd har vi kommit fram till att jag åker själv, njuter av min ensamhet och kör järnet. Inte för att jag tror att jag kommer vara så ensam, det verkar vara en del bloggare som är intresserade av Vetrex.

I dag är det födelsedagsfirande av Mr D´s syster. Jag måste ut på stan och handla något fint till henne efter jobbet. Jag jobbar mina sista dagar nu innan den roliga utbildningen börjar. Det kommer inte att vara helt lätt men vad kul det ska bli! En av mina bästaste vänner ska också gå så det kommer inte att bli en lugn stund.

Inga kommentarer: