onsdag 21 januari 2009

Årets stora krock!

Vad gör man när ens bästa vänner som man en gång i tiden parat ihop ska gifta sig den
30 maj? Vad gör man när ens bästa vänner vill att man ska vara toastmaster på deras bröllop den 30 maj?

Man tackar JA, så klart!!!

Även om ett av mina mål var att springa Stockholm marathon och slå mina tider (4.06, 4.02) så blir det inte detta året. Det kommer fler Stockholm marathon.

Nu börjar jakten på ett annat marathon att springa som INTE krockar med Göteborgsvarvet.

6 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Nej men hjälp vilken dålig tajming! Jag som hade sett framemot att träffa dig på startlinjen eller i bajamajakön ;)
Fast bröllop är ju inte dumt det heller. Gör garanterat inte ont i alla fall! Och inga blånaglar och blåsor får man (med reservation för val av skor...). Du får ta Berlin istället. Jag funderar lite på det själv...

Anonym sa...

Copenhagen Marathon går helgen innan, söndagen den 24 maj. Så kan du fira med hejdundrande brak helgen efter!

Eller så får du lite extra tid och kör Berlin men Anna:)

/Katarina

Anonym sa...

Copenhagen Marathon går helgen innan, söndagen den 24 maj. Så kan du fira med hejdundrande brak helgen efter!

Eller så får du lite extra tid och kör Berlin men Anna:)

/Katarina

Anna sa...

Anna: Snacka om dålig tajming men om man inte springer så har man ju heller ingen koll på när årets event är. Berlin marathon tål att tänkas på.

Katarina: Jag har faktiskt funderat på att springa marathon i köpenhamn istället. Det är veckan efter Göteborgsvarvet men det kan väl inte göra så mycket. Springer gör man ju och jag får vila mig iform veckan mellan loppen.

Sofy sa...

MEN NEEEEJ! jag ville ju sporras av dig fram till den 31:a. är bröllopet inte i Sverige? drick tre glas skumpa, skåla, dansa och kolhydratladda på natten med vickningsmat!!?? res upp/ner och spring?!

Anna sa...

Sofy: Nu är du snurrig:)´Sthlm maraton är den 30 maj inte 31 maj (men vad bra det hade varit om det var den 31:a). Däremot har jag idag anmält mig till Vertex fjällmaraton 8 augusti. Egentligen vet jag inte vad jag håller på med men det är lika bra att göra det innan jag ångrar mig. Jag skulle egentligen åkt till Portugal på löpresa med Springtime i vår men fick avboka och ska åka nästa år istället för det krockar med min utbildning jag ska börja. Tänkte att ett löparäventyr i fjällen skulle vara en skön morot. Ska du upp och springa det eller är det på önskelistan än så länge?